Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Αποχαιρετισμός στον Γιάννη Στεφανίδη


Θ. Μαλκίδης

Αποχαιρετισμός στον Γιάννη Στεφανίδη

Πριν χρόνια μιλώντας στην κεντρική πλατεία της Δράμας για το Ποντιακό ζήτημα, ήρθε και μου μίλησε ένας λεβέντης άνδρας: Μου συστήθηκε ως  Γιάννης Στεφανίδης.

Από τότε ξεκίνησε μία βαθιά φιλία που εξελίχθηκε σε αδελφική αγάπη. Με αποκαλούσε αδελφό γιατί έτσι ένιωθε, χρειαζόμαστε άλλωστε ως άνθρωποι τη στήριξη που πηγάζει από αυτή τη σχέση.

Συναντηθήκαμε με τον Γιάννη Στεφανίδη σε πολλούς κοινούς αγώνες για το Ποντιακό και τον Ελληνισμό, ταξιδέψαμε, τραγουδήσαμε, χορέψαμε, χαρήκαμε- ήμουν ο πρώτος που επικοινώνησε όταν γεννήθηκε το εγγόνι του-  συνεργαστήκαμε, με τίμησε με την ανιδιοτελή και την αντρίκια του συμπαράσταση σε όλες τις πράξεις μου. 

Αποχαιρετιστήκαμε και κλείσαμε την επόμενη συνάντησή μας. Όταν μου τηλεφώνησε ένας κοινός μας φίλος και μου είπε τα κακά μαντάτα μου ανέφερε πως με αγαπούσες και μιλούσες συνεχώς για μένα........

Ο Θεός αγαπητέ αδελφέ Γιάννη  σε κάλεσε μαζί του για να σε έχει δίπλα του, για να γελάς και να χορεύεις, για να τραγουδάς και να μιλάς για τον Πόντο που τόσο λάτρεψες. Για να μεσιτεύεις με την όμορφη ψυχούλα σου για τη δικαίωση. 

Γιάννη άφησες πίσω σου μία υπέροχη οικογένεια που σε αγάπησε και είμαι βέβαιος ότι θα συνεχίσει το έργο σου. Εύχομαι ο Θεός να τους δώσει δύναμη να ξεπεράσουν την απώλειά σου, να σε μνημονεύουν και να σε θυμούνται με αυτό το χαμόγελο που τόσο γενναιόδωρα χάρισες σε όλους μας.  

Γιάννη Καλό Παράδεισο, Καλή αντάμωση,  Καλή Ανάσταση



H Κηδεία του Γιάννη Στεφανίδη θα γίνει την Τρίτη 20 Μαρτίου  στις 12:00  στον Ιερό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης στο Παρανέστι Δράμας.